tisdag 13 oktober 2009

Man borde inte sova, när natten faller på...

Fast ibland kan det ändå vara bra,
som till exempel när man ska upp 06.30...
men, men, klockan är bara 01.56,
så om jag går och lägger mig, samt somnar inom 4 minuter,
så får jag i alla fall sova 4 timmar och 30 minuter!
hm...
men vad ska man göra då?
Jag föredrar att vara vaken på natten,
man får så mycket mer gjort då,
och så kommer det så många bra ideér!

Dessvärre så har jag inte ritat eller målat något idag,
det är fullt upp med prov, uppsatser och redovisningar den här veckan
Men jag har i alla fall bestämt,att jag i fortsättningen ska lägga upp minst en bild varje dag.
Själva poängen med bloggen var ju att jag skulle bli bättre,
men det fungerar ju inte om jag aldrig lägger upp något.

Alltså: en ny bild varje dag.
(men nu får det duga med en gammal)



riktigt gammal, till och med,
fyra år skulle jag gissa på...
Hittade den förut när jag vände upp och ner på rummet i desperat jakt på en borttappad lapp.
ja,ja, nu ska jag sova...
god natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar